Laxacupen

Äntligen hemma! Gick ut med vizan o natalie mötte upp jelena sen o va lite ute
sen skulle jag hem o byta om så jelena följde med mig o vizan skulle byta skor
så natalie följde med henne sen kom dom till mig o vi stack till dalia. Vi giick
till sannarp, de tog typ 40 min hahah. Dalia med sina kryckor fan-.- Sen
när vi kom ditt först så kollade vi på issa o doms match. Typ 5 min sen
var de slut hahah. Sen stack vi runt lite, snackade med några fulingar
hahaha bögvarning jag svär. Dalia ville sätta sig o de fanns sån
bänk o två killar satt där redan o hon våga ej fråga så jag var tvungen
o göra de. Ja ba kan hon få sätta sig där? hahaha, dom bara visst
o flyttade på sig. Snälla jämfört med han andra som dalia ej
fick av. Fast endå så kollade han hela tiden på oss sen.
Ah.. de hände rätt så mycket! Borde nog inte tas upp här;)
Ska dra o sova över hos jelena, kommer få träffa rocky sötnosen.
Ska möta henne nu, ha det bra. Puss (v´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0