Hemma från liseberg

Hellu!
Är hemma nu, efter en lååång dag. Först kom jelena till mig halv 9,
vi gick till harola va där lite sen åkte vi med hennes pappa till liseberg.
Tog typ 1 timma & 20 min, när vi kom fram dit så leta vi efter parkering plats
o till slut hitta vi sen gick vi till liseberg de va typ 5 min ifrån. Vi åkte massa skit,
men de va skit mycket kö! Haha, skrev innan att de kommer massa bilder
men tyyvär. För vi gick inte med haroulas pappa hela tiden o han hade väskorna
o där hade vi mobilerna. Sry! Nästa gång ;). Men fick några bilder iallafall...



jag o jelena (:

jag o jelena innan vi skulle åka den fattiga gungan, endå skrek jag..
(bilden blev fuckad, typ blundar lr något? haha jaja bjuuuda.)



Inte så många bilder jag vet, men aja .. (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0